مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران خبر داد:

ایجاد 147 هزار شغل با راه اندازی 9 هزار واحد صنعتی/ انعقاد 4 هزار و 31 قرارداد سرمایه گذاری در نواحی صنعتی

یزدانی با اشاره به انعقاد 4031 قرارداد سرمایه گذاری جدید در سال ۹۵در شهرک ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: این اقدام در حالی صورت پذیرفت که با تمام موانع دربخش تولید 19 درصد نسبت به سال ۹۴ رشد داشته است.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در بازدید از شهرک های صنعتی مازندران گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی با دغدغه هایی در بخش مالیات ،تامین اجتماعی ،سرمایه در گردش ونقدینگی و... مواجه می باشندکه با همکاری و همراهی دستگاههای اجرایی موانع تولید برطرف خواهد شد.

یزدانی در ادامه با اشاره به انعقاد 4031 قرارداد سرمایه گذاری جدید در سال ۹۵در شهرک ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: این اقدام درحالی صورت پذیرفت که با تمام موانع دربخش تولید 19  درصد نسبت به سال ۹۴ رشد داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به افزایش تولید و ایجاد اشتغال در شهرک ها  و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: در دولت یازدهم حدود 9 هزار واحد صنعتی در کشور به بهره برداری رسید که با راه اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی برای بیش از 147 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

یزدانی در ادامه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران با اشاره به رشد 19 درصدی انعقاد قرارداد سرمایه گذاری جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و بهبود وضعیت تولید و اشتغال و همچنین مصوبات هیات دولت ، اختیارات سازمان به شرکت های استانی تفویض شد.

وی در پایان اظهار داشت: براساس مصوبه هیات وزیران  اختیارات  ویژه ای  نظیر  اعطای مشوقات ، استمهال بدهی ها ، ضوابط ساخت و ساز ، صدور و تمدید مجوزهای شهرک های غیر دولتی ، توسعه نواحی روستایی و... به  شرکت های استانی  واگذار شد.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار