شهرکرد؛

رقابت ۱۵۶ هنرجو در مرحله تئوری مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی

مرحله تئوری مسابقات علمی عملی و علمی کاربردی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار دانش کشور با رقابت ۱۵۶ هنرجو در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رقابت ۱۵۶ هنرجوی چهارمحالی در مسابقات کشوری
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله تئوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی و پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش کشور با شرکت ۱۵۶ هنرجو از سراسر استان خبر داد.

بهروز امیدی گفت: این مرحله از مسابقات در دو شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش و با هدف آشنایی جامعه با توانمندی‌های هنرجویان و اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی و فراهم آوردن شرایط مناسب به منظور بهبود کیفیت آموزش‌های مهارتی در شهرکرد برگزار شد.

امیدی افزود: در این دوره از مسابقات ۹۱ هنرجوی فنی و حرفه‌ای شامل ۵۵ هنرجوی پسر و ۳۶ هنرجوی دختر در ۲۲ رشته و ۶۵ هنرجوی شاخه کار دانش شامل ۳۸ هنرجوی پسر و ۲۷ هنرجوی دختر در ۱۹ رشته گروه با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: از کل کشور و در این مرحله از مسابقات، ۸ هنرجوی کار دانش در هر رشته به مرحله عملی در استان آذربایجان غربی و ۶ هنرجوی فنی و حرفه‌ای در هر رشته به آزمون مرحله عملی در استان مرکزی اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.