اصفهان؛

همایش دو صحرانوردی در کاشان برگزار شد

همایش دو صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در جاده سلامت کاشان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این همایش دو صحرانوردی که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی منطقه برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر 1.5 کیلومتری جاده سلامت را دویدند.

در این همایش ورزشی 150 نفر از نیروهای نظامی شامل گروه 840 موشکی شهید کبریایی ارتش و کارکنان و نظامیان نیروی انتظامی شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 10 نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقه اعلام شدند.

بر این اساس، صادق قرمزی، ساسان سلیمانی، علی اکبر کریمیان، علی زینی وند، ابوالفضل فخری، میلاد شیخ نوری، شهریار سجادی، مهران خالصی، کاظم سابوکی و احمد قدیمی به عنوان نفرات برتر این همایش ورزشی زودتر از سایرین از خط پایان عبور کردند.

ضمن تقدیم لوح تقدیر، به برگزیدگان این رقابت ورزشی با اهدای جوایز نفیس ورزشی تجلیل به عمل آمد.

همایش دو صحرانوردی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری گروه 840 موشکی شهید کبریایی ارتش، نیروی انتظامی و مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جاده سلامت برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار