عنايتى :خیلی ها بزرگتر از من بودند اما بدون خداحافظی رفتند/افتخار می کنم ذخیره دایی ، هاشمیان، عزیزی و کریمی بودم

مهاجم سابق تيم فوتبال استقلال گفت :خوشحالم كه در يك روز خوب و برابر تيم محبوبم خداحافظى مى كنم .

عنايتى :خیلی ها بزرگتر از من بودند اما بدون خداحافظی رفتند/خوشحالم مقابل استقلال خداحافظی کردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا عنایتی در مورد خداحافظی‌اش در بازی امروز اظهار داشت: من سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدم و بايد بگويم استقلال تیم مورد علاقه من است و امیدوارم همیشه موفق باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم تلاش‌هایی که کردم برای استقلال مثمرثمر واقع شده باشد. خوشحالم که در یک روز خوب و پس از بازی برابر تیم محبوبم می‌توانم خداحافظی کنم.
 
 عنایتی افزود :روز سختی داشتیم و بايد بگويم از وقتی که 10 نفره شدیم تحت فشار قرار گرفتیم. هر چند با این شرایط هم می‌توانستیم بازنده نباشیم.

وی ادامه داد: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم و مدیون آنها هستم. امیدوارم استقلال هم اوج بگیرد چرا که من همیشه با دیدن موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به اینکه آیا دوست نداشتی مراسم باشکوه‌تری برای شما گرفته می‌شد، عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما تا وقتی که تاریخ  مصرف داریم دوست‌مان دارند. کسی به این موضوع توجه نمی‌کند که بالاخره بازیکنان بزرگ هم روزی از اوج دور می‌شوند. متاسفانه در فوتبال ایران خیلی راحت بازیکنان را بعد از دوران حرفه‌ای‌شان کنار می‌گذارند.

عنایتی ادامه داد: خیلی از بازیکنان بزرگتر از من هم بدون خداحافظی رفتند اما دیدیم که امروز برای من یک مراسم خداحافظی گرفته شد که جا دارد باز هم در این خصوص از تماشاگران استقلال تشکر کنم.

وی در خصوص احتمال حضورش روی نیمکت استقلال عنوان کرد: هنوز هیچ صحبتی در این خصوص مطرح نشده و فکر می‌کنم اصلا زود است بخواهیم در این مورد حرفی بزنیم اما به هرحال من در آینده وارد عرصه مربیگری خواهم شد و این کار را آغاز می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم افزود: من همیشه با هواداران استقلال رابطه خوبی داشتم و این رابطه متقابل بوده و هر وقت آنها مرا خواستند به استقلال آمدم و هر وقت من را نخواستند از این تیم رفتم.
 
 رضا عنایتی در پاسخ به این پرسش که چه کسی باعث شد از استقلال بروی، گفت: از کسی اسم نمی‌برم و این موضوع هم برای من مهم نیست. قرارداد یک سال و نیمه داشتم و پس از پدیده به استقلال آمدم، اما پس از نیم‌فصل گفتند در لیست مازاد هستی. من هم به باشگاه استقلال رفتم و نامه مازاد مرا دادند. جالب است همان مربی یک سال بعد گفت قرارداد عنایتی دو ساله بوده است، اما زمانی که تو را نمی‌خواهند، باید بروی. من را هم نخواستند و رفتم. عناوین زیادی از جمله آقای گلی با استقلال و آقای گلی تاریخ لیگ برتر را دارم اما همیشه هوادار استقلال هستم.
 
 وی افزود: فکر می‌کنم در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی بود که از استقلال رفتم و من آمده بودم که از فوتبال خداحافظی کنم. من از کسی ناراحت نیستم و متأسفانه این سؤظن‌ها در فوتبال ما تأثیر دارد.

عنایتی بيان کرد:‌ از هیچکس ناراحت نیستم اما شما ببینید بازیکنی که بیش از 9 سال در یک تیم بازی کرده نباید به آن شکل با او برخورد شود. امثال برهانی‌ها و طالب‌لو‌ها در استقلال زحمت کشیده‌اند و شاید عمر فوتبالی‌شان را در این باشگاه سپری کرده‌اند. قرار نیست یک بازیکن همیشه در اوج باشد و ما باید یاد بگیریم اگر یک بازیکن مدتی در اوج نبود با او چگونه برخورد کنیم نه اینکه خیلی راحت او را کنار بگذاریم و عذرش را بخواهیم.

کاپتیان سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که چه افتخاری را با این تیم کسب نکرده است، گفت: من با پیراهن استقلال تمام افتخارات را به دست آوردم و تلاشم را انجام داده‌ام ولی سؤظن به یک بازیکن نباید باعث شود که زندگی ورزشی او تحت تأثیر قرار بگیرد.


 وى در خصوص اینکه در تیم ملی به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد، گفت: در تیم ملی شرایطی داشتم که بازیکنان بزرگی در زمان من بازی می‌کردند افتخار می‌کنم که ذخیره علی دایی،‌وحید هاشمیان ، خداداد عزیزی و کریمی بودم همین برای من بس است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار