بوستانى :برخى مربيان در هفته هاى پاياني از آن كار ها مى كنند/جام را نباید هفته بعد به پرسپولیس بدهند

مربى تيم فوتبال صبا گفت :برخى از مربيان در هفته هاى پايانى كارشان را بلد هستند اما مربى ما صاف و صادق است .

بوستانى :برخى مربيان در هفته هاى پاياني از آن كار ها مى كنند !
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریم بوستانی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. از طرفى ما و استقلال موقعیت های گلزنی داشتیم و بازی زیبایی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم با اخراج حنیف عمران‌زاده کارمان سخت شد. استقلال هم نیاز به برد داشت که در نهایت پیروز شد و به آنها تبریک می‌گویم 75 دقیقه مقابل استقلال خوب و عالی بازی کردیم.

بوستانی در مورد اینکه اخراج عمران‌زاده درست بود یا نه، گفت: پنالتی درست بود البته چند صحنه مشکوک هم وجود داشت. داور هم چند اشتباه کرد سوت‌های 50-50 به استقلال می‌داد. اگر ما در دقیقه 3 می‌توانستیم گلزنی کنیم شرایط‌مان بهتر می‌شد.

وی در مورد اینکه تیمش در لیگ برتر می‌ماند یا نه، گفت: اميدوارم در لیگ برتر می‌مانیم. ما با نفت، سپاهان و استقلال خوزستان بازی داریم که دو بازی در قم است. برخی از مربیان کارشان را بلدند و در هفته های پایانی از آن کارها می‌کنند اما مربی ما سالم و صاف و صادق است و از این کارها نمی‌کند. امیدوارم سازمان لیگ نظارت خوبی انجام بدهد.

بوستانی با انتقاد از جشن زودهنگام قهرمانی پرسپولیس گفت: سازمان لیگ نباید جام قهرمانی را زودتر از پایان لیگ به پرسپولیس اهدا کند زیرا با دریافت جام قهرمانی انگیزه بازیکنان این تیم کم می‌شود. بهتر است جام را در هفته آخر و در جوار حرم امام رضا (ع) به پرسپولیس اهدا کنند چه اشکالی دارد که این کار انجام شود. بهتر است جشن قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
جناب بوستانی شما بازی مساوی مقابل استقلال رو با اشتباهات مشکوک از دست دادی
تعویض های مشکوک مرفاوی که جوونای با انگیزه مثل جهانبخش رو میکشه بیرون و عنایتی پیرمرد رو نگه میداره تو بازی !!!!! استقلال به لطف حنیف جان و مرفاوی برد اگر نه شاید آخر بازی اسیر ضدحملات میشد و مثل تراکتور می باخت .
در ضمن قراره 3 تیم برن لیگ آزادگان و شما باید برای ماندن در لیگ برتر با سایپا و صنعت نفت رقابت کنید نه با سیاه جامگان
آخرین اخبار