شهرکرد؛

منتخب مردم در انتخابات برای همه قابل احترام است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: منتخب مردم در انتخابات آینده، برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام است.

منتخب مردم در انتخابات برای همه قابل احترام است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در جمع مردم در دبیرستان حضرت زینب (س) لردگان با بیان اینکه مسئولان باید زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه امسال را فراهم کنند تأکید کرد: صیانت از رأی مردم به عنوان حق الناس، مهمترین وظیفه مسئولان برگزار کننده است.

وی افزود: هر فردی که منتخب مردم در این انتخابات باشد، برای تمامی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف قابل احترام خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اقدامات و خدمات دولت یازدهم در راستای توسعه شاخص‌ها در مناطق مختلف کشور به ویژه نقاط محروم و کمتر برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این مدت تورم از ۴۳ درصد به ۷ درصد کاهش یافت.

سلیمانی با اشاره به موفقیت‌های هسته‌ای و نتایج مطلوب برجام در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: با پیروزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا منزوی شد.

وی درخصوص خدمات دولت یازدهم در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری هم گفت: در این مدت میزان گازرسانی به مناطق مختلف استان از ۸۳ و نیم درصد به ۹۴ و نیم درصد رسید.

سلیمانی با بیان افزایش طول بزرگراه‌های چهارمحال و بختیاری از ۱۱۰ به ۳۲۰ کیلومتر در زمان دولت یازدهم اظهار داشت: در این مدت مشکل آب آشامیدنی ۲۲۰ شهر، روستا و ناحیه صنعتی استان رفع و به کمتر از ۴۰ مورد رسید.

وی، آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب بن، شهرکرد به بروجن را از مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری بیان و اضافه کرد: برای اجرای این پروژه در سال گذشته یک هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال از منابع مختلف ملی و استانی اختصاص یافت.

سلیمانی گفت: بهره برداری از این پروژه انتقال آب، زمینه بهره مندی افزون بر ۴۶۰ هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم را فراهم می‌کند.

وی در ادامه ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت در کشور و چهارمحال و بختیاری را از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و یادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید برای تجهیز بیمارستان مالخلیفه لردگان اقدامات لازم را انجام دهد.

لردگان با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار