یاسوج؛

ضرورت توجه و حمایت خیرین از ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش، بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید محمدتقی علوی گفت: ظرفیت‌های متعددی در رشته‌هایمختلف ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان به وجود انواع مشکلات در این حوزه اشاره کرد و افزود: نبود حامی مالی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ورزشکاران استان شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش استان ادامه داد: با وجود همه اقدامات انجام شده اما باز هم مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت ویژه برای رفع آنها هستیم.

این مسئول ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت‌های انجام شده توانستیم طرح‌های ورزشی متعددی را از محل اعتبارات استانی و هدایای خاص وزارت نفت در استان اجرا کنیم.

علوی با بیان اینکه در سال جاری 12 طرح ورزشی با اعتبار 60 میلیارد ریال را در دست اجرا داریم افزود: در تلاش هستیم این طرح‌ها را تا پایان سال 96 تکمیل و افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد و گفت: جامعه ورزشی نیازمند توجه و حمایت خیرین است.

علوی نقش خیرین در توسعه ورزش را بسیار چشمگیر و موثر عنوان کرد و افزود: خیرین تاکنون در بخش‌های مختلفی مانند مدرسه‌سازی و مسجدسازی ورود پیدا کرده و کارهای اساسی انجام داده‌اند.

وی گفت:با فرهنگ‌سازی و تبیین نقش ورزش در سلامت جامعه می‌توان زمینه حضور خیرین در این حوزه را فراهم آورد.

علوی،رسانه‌ها را عوامل محوری و موثر در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی هر موضوعی دانست و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی نقش محوری در فراهم کردن زمینه حضور خیرین در این حوزه را ایفا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران این استان را افرادی توانمند و بااستعداد دانست و با اشاره به کسب مقام‌های قهرمانی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی توسط این ورزشکاران، این مقام‌ها را دلیل اثبات توانمندی آنها بیان کرد.

وی، ادامه داد: باید با همکاری همه مسئولان، دستگاه‌ها و دیگر منابع به خصوص خیرین این ورزشکاران را حمایت کرده تا بتوانیم ورزش استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.