ساری،

پيام شهدا، ولايت مداری، دينداری و استكبار ستيزی است

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در دیدار با خانواده شهدا، گفت: نيروی انتظامی با خدمت صادقانه در سنگر تامين نظم و امنيت عمومی، گوشه ای از جانفشانی شهدای گرانقدر را قدر شناسی می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ هادی نصیری در دیدار با خانواده معظم شهيد علی اکبر زارع و عزت الله بابایی افزود: پيام شهدا، ولايت مداری، دينداری و استكبار ستيزی است.

وی گفت: پاسداری از خون شهدا و حركت در مسير اهداف آنان كه همانا حركت در راه دين و فداكاری برای اسلام و سربازی برای انقلاب است، يکی از وظايف مهم پلیس است.

سرهنگ نصیری با اشاره به اينکه شهدا از جايگاه و منزلت بالايی برخودار هستند، افزود: خدمتگزاری به خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاری آنان، كوچكترين كار ممكن و يك توفيق الهی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: نيروی انتظامی همیشه پاسدار خون پاک شهدا است و پلیس با خدمت صادقانه در سنگر تامين امنيت عمومی، گوشه ای از جانفشانی شهدای گرانقدر را قدر شناسی می کند.

وی خانواده شهداء را پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه دانست و افزود: ادامه دادن راه و هدف شهدا می بايست در رأس همه امور قرار گيرد.

نصیری گفت: امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده است و با وجود رشادت های اين عزيزان بوده است که امروز در آسايش و راحتی زندگی می کنيم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار