اهواز؛

لزوم ارائه عملکرد مسئولان به مردم

معاون فرماندارشادگان گفت: ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم لازم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛نعمت اله آلبوغبیش ،معاون فرماندارشادگان اظهار کرد: ارائه عملکرد دستگاههای اجرایی جزو حقوق شهروندی است و دستگاههای اجرایی مکلفند اطلاع رسانی کنند.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به ضرورت فعال کردن دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی شهرستان و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع و اعتراضات احتمالی، بر لزوم رسیدگی به اختلافات دستگاههای اجرایی و حل و فصل امور با هماهنگی  فرمانداری تأکید کرد.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک دوره آموزشی کوتاه مدت برای کلیه مسئولان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

آلبوغبیش بیان داشت: واحدهای بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی، بازرسی و نظارت بر عملکرد تمامی واحدهای تابعه به منظور اطمینان از حسن جریان امور، رسیدگی دقیق به نظرات مراجعین و برقراری ارتباط مناسب و سازنده با سایر ادارات را به عهده دارند.

معاون فرماندار شادگان در ادامه تأکید کرد: کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان ملزم هستند عملکرد چهارساله ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ خود را تهیه و ضمن انتشار به نحو شایسته برای آگاهی عمومی شهروندان، یک نسخه به فرمانداری تحویل دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.