نایب رئیس سپک تاکرا بانوان؛

سپک تاکرا بانوان نیاز به حمایت بیتشر مسئولان دارد

قاسمی گفت: سپک تاکرای بانوان هم نیاز دارد تا مانند بخش آقایان مورد توجه مسئولان باشد.

یلدا قاسمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سپک تاکرا بانوان در کشور اظهار داشت: سپک تاکرا در بخش بانوان استعدا زیادی دارد به ویژ طی مسابقه ای که در رده سنی زیر 18 سال برگزار شد متوجه شدیم که ورزشکاران مستعدی در این رشته وجود دارند که نیاز به توجه بیشتر دارند.

وی افزود: همان طور که در بخش مردان از مربیان خارجی برای تدریس و دوره آموزشی استفاده می شود در سپک تاکرا بخش بانوان هم این نیاز احساس می شود از مربیان خارجی استفاده شود تا افرادی که در این زمینه نخبه هستند شناخته شوند.

نایب رئیس بانوان سپک تاکرا در ادامه بیان کرد: از نظر تکنیکی سپک تاکرا بانوان روند رو به رشدی داشته است و در مسابقات امسال شاهد تکنیک های حرفه ای از سوی بازیکنان بودیم که اگر این روند ادامه داشته باشد و مسابقات بیشتری در طول سال برگزار کنیم به طور قطع افراد بیشتری به این ورزش گرایش پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی می کنیم تا تیم زیر 18 را برای مسابقات آسیایی جاکارتا آماده کنیم ودر حال تدارک اردو برای تیم ملی هستیم. همچنین مسابقات کشوری سپک تاکرا تیرماه به میزبانی ایلام برگزار می شود و یک دوره کلاس مربیگری وداوری نیز اردیبهشت ماه انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار