اردبیل؛

اعزام ۲۳ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از استان اردبیل

مسئول ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اعزام ۲۳ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ شفیع حسینی بخشی از برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اعزام کاروان های راهیان نور دانست و گفت: اعزام کاروان های راهیان نور بعد از اتمام دفاع مقدس به صورت خودجوش از سوی جوانان و دانشگاهیان انقلابی آغاز شده است.

وی متذکر شد: در سال گذشته ۱۳ هزار نفر دانش آموز، هزار و ۵۸۰ دانشجو و 7 هزار نفر اقشار عمومی مردم در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.

به گفته معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سال جاری نیز سهمیه اعزام ۲۳ هزار نفر برای استان اردبیل پیش بینی شده و به مدت ۱۱ ماه در طول سال انجام خواهد شد.

حسینی متذکر شد: از جمله موانع توسعه کاروان های راهیان نور افزایش مشارکت مردمی به ویژه اولیای دانش آموزی است.

وی با تاکید به ضرورت مشارکت اقشار مختلف فرهنگی در اعزام های کاروان های راهیان نور و جذب کمک های مالی به ضرورت مشارکت ادارات نیز تاکید کرد.

حسینی افزود: سال گذشته اعزام کاروان های راهیان نور از سوی ادارات مطرح شد که متاسفانه به دلایل نامعلوم مورد توجه قرار نگرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.