ایجاد 88 واحد صنایع تبدیلی در استان مرکزی

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 88 واحد صنایع تبدیلی در استان مرکزی ایجاد شده است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛باجلان مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت:  181 واحد صنایع تبدیلی در زمینه نگهداری، عمل آوری و بسته بندی مواد خام کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد که 88 واحد آن  در چهار سال گذشته  ایجاد شده  است.
باجلان افزود:  با فعالیت این واحدها  هزار و 456 فرصت شغلی جدید ایجاد شده و زمینه جذب، فرآوری و بسته بندی یک میلیون و 700 هزار تن برای محصولات خام کشاورزی در استان مرکزی  فراهم شده است.
وی اضافه کرد:این واحدها با سرمایه گذاری 2 هزار و 130 میلیارد ریالی بخش خصوصی و حمایت های  دولت ایجاد شده وظرفیت نگهداری و جذب   محصولات خام کشاورزی در استان مر کزی را 700هزار تن افزایش داده است.
مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی،  نزدیکی این استان به تهران،حمایت های دولت از بخش خصوصی، ایجاد بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران در این بخش، شفاف سازی در قانون صنایع تبدیلی عملکرد صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی، تعیین تکلیف و واگذاری کلیه وظایف مربوط به جواز بهره برداری از واحدهای فرآوری به وزارت جهاد کشاورزی را از جمله عوامل افزایش عملکرد استان مرکزی در زمینه صنایع تبدیلی دانست.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.