همدان؛

نشست اعضای ستاد انتخابات همدان با نماینده ولی فقیه در استان

اعضای ستاد انتخابات شهرستان همدان نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

نشست اعضای ستاد انتخابات شهرستان همدان نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار اعضای ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: مجریان  انتخابات امین مردم و نظام هستند،باید به خوبی به وظیفه خود در حفظ ارای مردم عمل کنند

آیت ا... محمدی برگزاری انتخابات را امری دشوار و در عین حال مسئولیت اور دانست و گفت:  مراقبت از ارای مردم  از مهم ترین وظایف و رسالت های مجریان انتخابات است.
 
وی با اشاره به اینکه انتخابات زمینه ساز روی کار امدن نظام شایسته سالاری است تصریح کرد: از مهم ترین کارکردهای انتخابات جلوگیری از بروز استبداد درجامعه است.
 
نماینده ولی فقیه در استان در عین حال ضمن انتقاد از قوانین موجود انتخابات هم در زمینه ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی گفت: قانون باید به گونه ای اصلاح شود تا افرادی که متخصص و شایسته هستند گام در این عرصه بگذارند.
 
آیت ا... محمدی انتخابات شوراهای اسلامی را بستر مناسبی برای حضور افراد شایسته و متخصص در حوزه شهری دانست و گفت باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا شایستگان بتوانند در این عرصه انتخاب شوند.
 
فرماندار همدان هم در گزارشی با اعلام اینکه در کل شهرستان 972 داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی نام نویسی کردند افزود: تاکنون صلاحیت  تنها 10 نفر احراز نشده است.
 
اقای تعالی گفت: در همه روستاهای استان داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی روستا هم ثبت نام کرده اند.
 
انتهای پیام/ ب  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.