بیرجند؛

ارسال ۶۵ اثر به جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری"

۶۵ اثر به دبیرخانه جشنواره "وقف چشمه همیشه جاری" در استان خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت ‌الاسلام منصور هاشمی ، مدیرکل اوقاف استان خراسان جنوبی بابیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد گفت : تاکنون 65 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده  است که از محورهای این برنامه می توان به وقف سلامت، درمان، وقف و محیط زیست اشاره کرد.

وی افزود: پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در بخش فیلم، نماهنگ، برنامه‌های تلوزیونی و رادیویی و تیزر در بیرجند برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام منصور هاشمی گفت : مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 22 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد و آثار ارسالی به دبیرخانه باید از اول فررودین ماه 92 به بعد تولید شده باشند.

مدیرکل اوقاف استان خراسان جنوبی افزود: موضوعات در بخش وقف و سلامت کمک به بیماران خاص، گسترش مراکز تخصصی درمان، بروزرسانی تجهیزات بیمارستانی، اطلاع‌رسانی و پیشگیری از بیماری‌های خاص، بهبود شرایط روحی و روانی بیمار و خانواده است و در بخش سبک زندگی و آثار اجتماعی می‌توان به موضوعات تحکیم بنیان خانواده، احترام به همنوع، همدلی و هم زبانی، بهبود شرایط زندگی، تقویت مراکز فرهنگی مذهبی و پیامدهای موقوفه‌خواری اشاره کرد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.