معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: هفت تن مواد غذایی و لوازم بهداشتی غیر قابل مصرف که در طرح نوروزی بهداشت محیط جمع‌آوری شده بود معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ جلال‌الدین آبروان در شورای سلامت شهرستان کهگیلویه گفت: در طرح نوروزی بهداشت محیط هفت تن مواد غذایی و لوازم بهداشتی فاسد کشف و جمع‌آوری شد.

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: این مواد توسط کارشناسان بهداشت محیط از هفته آخر اسفندماه سال 95 تا 15 فروردین امسال جمع‌آوری شده بود که روز گذشته در مراسمی معدوم شدند.

وی با بیان اینکه مواد جمع‌آوری شده به علت اتمام تاریخ انقضاء غیر قابل مصرف تشخیص داده شد،افزود: این مواد در بازرسی‌های نوروزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،داروخانه‌ها،واحدهای فروش لوازم بهداشتی،اماکن عمومی و اغذیه‌فروشی شناسایی و جمع‌آوری شده بود.

آبروان با اشاره به آغاز هفته سلامت از اول اردیبهشت گفت: برنامه‌هایی در حوزه بهداشت و درمان پیش‌بینی و طی این هفته اجرا خواهد شد.

این مسؤول افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی،همایش دوچرخه‌سواری،استقرار چادرهای سلامت و پایگاه‌های سنجش سلامت از جمله برنامه‌هایی است که در هفته سلامت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.