کشف 8هزار کیلو مواد مخدر در گذرگاه مرزی پاکستان و افغانستان

سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان در عملیاتی در نزدیکی گذرگاه مرزی 'چمن' موفق به کشف و توقیف یک محموله بزرگ مواد مخدر به وزن بیش از هشت هزار کیلو شد.

کشف 8هزار کیلو مواد مخدر در گذرگاه مرزی پاکستان و افغانستان
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان روز گذشته در عملیاتی در نزدیکی گذرگاه مرزی 'چمن' در ایالت بلوچستان(در نزدیک مرز افغانستان) موفق به کشف و توقیف یک محموله بزرگ مواد مخدر به وزن بیش از هشت هزار کیلو شد.
 
براساس گزارشی که این سازمان منتشر کرد، این محموله شامل دو هزار و 274 کیلوگرم هروئین و پنج هزار و 793 کیلوگرم تریاک به ارزش میلیون ها دلار است.
 
عملیات مذکور توسط نیروهای سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان در دو منطقه مختلف انجام داده شد.
 
براساس گزارش سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان، این عملیات به عنوان یکی بزرگترین عملیات های نیروهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر این کشور در سال های اخیر شناخته می شود.
 
یک افسر عالی رتبه مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان اعلام کرد این عملیات به کمک اطلاعات محرمانه بدست آمده در مناطق اطراف گذرگاه مرزی چمن انجام شده است.
 
ایرنا نوشت: افزایش دهها برابری کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان در سال های گذشته و رشد پدیده قاچاق این کالا از افغانستان به سمت کشورهای غربی، موجب شده تا پاکستان و به ویژه ایران هزینه های مالی و جانی زیادی بابت مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر پرداخت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار