موسوی:

امید زیادی به مسابقات قهرمانی آسیا دارم / سرمربی کوبایی شرایط خوبی در تمرین ها ایجاد کرده است

ملی پوش بوکس کشورمان گفت : امید زیادی به مسابقات پیش رو دارم و تصور می کنم بتوانیم 8 مدال طلا کسب کنیم .

موسوی : امید زیادی به مسابقات قهرمانی آسیا دارم / سرمربی کوبایی شرایط خوبی در تمرین ها ایجاد کرده استشاهین موسوی ملی پوش بوکس کشورمان که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی کشورهای اسلامی به رینگ مسابقه برود در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم ملی بوکس عنوان کرد: خوشبختانه شرایط هر روز بهتر می‌شود و ورزشکاران به واسطه حضور سرمربی کوبایی به آمادگی بهترین دست پیدا می‌کنند. در حال حاضر همه ورزشکاران از انگیزه بسیار زیادی برای کسب مدال و عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف برخوردارند.

وی درباره تفاوت سرمربی کوبایی با مربیان پیشین تیم ملی هم گفت: مربی کوبایی از لحاظ فنی بسیار سطح بالایی دارد و به تمام بچه‌ها برای رسیدن به شرایط خوب کمک زیادی انجام داده است . ما هم اکنون تمرینات خوبی با وی انجام می‌دهیم و امید زیادی به آینده داریم.

ملی پوش بوکس کشورمان درباره شانس ایران در مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی گفت: بسیار خوشبین هستیم و حتی به 8 مدال طلا در این رقابت‌ها فکر می‌کنیم.

موسوی در پایان و درباره مقایسه شرایط فعلی با گذشته برای تیم ملی عنوان کرد: اوضاع رو به بهبود است و ما بسیار امیدواریم که در آینده شرایط بهتری هم پیدا کنیم.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار