پیش بینی ۱۲۵ شعبه رای‌گیری برای شهرستان بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: با توجه به برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات دوره شورای اسلامی ۱۲۵ شعبه رای‌گیری ثابت و سیار برای شهرستان بوشهر پیش‌بینی شده است.

پیش بینی ۱۲۵ شعبه رای‌گیری برای شهرستان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جشیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات 29 اردیبهشت و با تاکید بر پیشگیری از تبلیغات زودهنگام در فضاهای مختلف اظهار داشت:  تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از هشتم و شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردییهشت آغاز می‌شود در همین راستا آغاز فعالیت تبلیغاتی زودهنگام در فضای حقیقی و مجازی خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دست اندرکاران امر انتخابات ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات است گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بوشهر با توجه به استعلام منابع چهارگانه و قانون انتخابات با حفظ حقوق شهروندی انجام می‌شود.    

فرماندار بوشهر با تاکید بر رسیدگی به اعترضان رد صلاحیت شدگان افزود: در صورت رد صلاحیت برخی از داوطلبان،  این اشخاص می‌توانند در فرصت قانونی و بر اساس قانون مطالبات و اعتراضات خود را پیگیری کنند.

وی ملاک در برگزاری انتخابات را  اجرای کامل قانون اساسی است دانست و تاکید کرد:همه دست اندرکاران امر انتخابات باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

جمشیدی  با تاکید بر جلوگیری از استفاده امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها و جناح‌های سیاسی گفت: تبلیغ و فعالیت له یا علیه جناح‌ها و کاندیداها با استفاده از امکاناتات دولتی از سوی مدیران و کارکنان دولت، قابل پذیرش نیست.

فرماندار بوشهر با تاکید براینکه مجریان انتخابات امانتدار رای مردم و نظر آنان هستند خاطرنشان کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید در سایه همدلی، انسجام و وحدت برگزار و برگ زرین دیگری به تاریخ نظام جمهوری اسلامی اضافه شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در اعزام نیرو برای اجرای انتخابات تصریح کرد: در برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی 125 شعبه رای‌گیری ثابت و سیار برای شهرستان بوشهر پیش بینی شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.