مدیر کل صدا و سیما بوشهر خبر داد؛

ساخت انیمیشن‌هایی با محتوای بومی استان بوشهر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در راستای کاهش جرائم و ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقاء امنیت برنامه‌های مشارکتی و انیمیشن‌هایی با محتوای بومی استان بوشهر ساخته می‌شود.

ساخت انیمیشن‌هایی با محتوای بومی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین ناظر ظهر امروز در نشست با مسئولان راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با قدردانی از خدمات با ارزش نیروی انتظامی در استان بوشهر اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه امنیت، احساس امنیت و کاهش جرائم قابل تقدیر و سپاس است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی بین صدا و سیما با مسئولان نیروی انتظامی سبب ایجاد آرامش نسبی در جامعه شده تصریح کرد: خدا را شاکرم که با هم‌افزایی صورت گرفته بین دو نهاد اثر گذار آرامش نسبی برای هموطنان فراهم شده است.

مدیرکل صدا و سیما با تاکید بر این نکته که احساس امنیت از امنیت مهم‌تر است افزود: امنیت و احساس امنیت دو مقوله مهم است که در بسیاری از موارد احساس امنیت بر امنیت جایگاه مهم‌تری دارد و در بحث افکار عمومی دارای اهمیت بوده و برای رسیدن به امنیت پایدار احساس امنیت مقوله قابل توجه‌ای است.

ناظر با اشاره به نقش مهم پیشگیری از جرائم در کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد:  از موفقیت‌های ارزشمند نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی کار فرهنگی خوبی است که در زمینه های پیشگیری از جرایم و حفظ امنیت داشته و این امر مهم سبب شده که مردم به این نتیجه برسند که همکاری لازم با پلیس داشته باشند و خوشبختانه این مسیر رو به رشد است.

وی با تاکید بر توسعه ترویج فرهنگ در عرصه‌های ارتقاء امنیت تصریح کرد: در راستای کاهش جرائم و  ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقاء امنیت برنامه‌های مشارکتی و انیمیشن‌هایی با محتوای بومی استان بوشهر ساخته می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز بر حفظ تداوم این همکاری تاکید کرد و افزود: امروزه عزیزان نیروی انتظامی به این نکته واقف هستند که ارتباط موثر و آموزش که از کارهای نرم افزاری پلیس هستند نتیجه بهتری در بر دارد.

عبدالله مغدانی ضمن اعلام ادامه همکاری طبق وظیفه ذاتی سازمان صدا و سیما با مجموعه نیروی انتظامی و پلیس تاکید کرد: برای برداشتن گام‌های بلندتر و تحقق امنیت در جامعه علاوه بر حفظ این برنامه‌ها پیشنهاد ساخت برنامه‌های مشارکتی و انیمیشن‌هایی با محتوای بومی ارائه می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.