زنجان؛

برگزاری نمایشگاه کالکوگرافی در تالار هنر زنجان

آثار هنرمند زنجانی روز دوم اردیبهشت ماه در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان این خبر گفت: افتتاح این نمایشگاه در ساعت ٤ عصر روز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن از ساعت ١٠ تا ١٣ و همچنین از ساعت ١٦ تا ٢٠ همه روزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی مدت زمان برگزاری این نمایشگاه را پنج روز عنوان کرده و افزود: ابوالفضل نظری، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بوده و آثار وی اغلب در سبک اکسپرسیونیسم کشیده شده است. وی مدرس دانشگاه‌های هنر زنجان بوده و در این نمایشگاه، ٤٠ اثر در ابعاد متفاوت ٥٠*٧٠ و ٣٥*٥٠ ارائه داده است.

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان را متولی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرده و گفت: نظری پیش از این در بیست نمایشگاه گروهی شرکت داشته و نمایشگاه اخیر نیز سومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود و برای ارائه آثار چاپ فلز در این نمایشگاه نیز حدود یک و نیم ماه زمان صرف کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از فروش آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه کالکوگرافی نیز خبر داده و تاکید کرد: پوستر این نمایشگاه توسط هنرمند زنجانی، محمود تاران، فارغ‌التحصیل رشته گرافیک و مدرس هنرستان هنرهای زیبا و فرهنگسرای زنجان طراحی شده است.

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.