گیلان؛

استادان دانشگاه گیلان در جمع دانشمندان برتر دنیا

3 عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز که هر دو ماه یک بار بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل روزآمد می شود، دکتر فرهاد شیرینی، دکتر جعفر بی آزار و دکتر رضا انصاری از اساتید دانشگاه گیلان در لیست یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته‌ اند.

سعید رهسپار با اشاره به اینکه معیار انتخاب پژوهشگران برتر، تعداد استنادهای صورت‌ گرفته به تولیدات علمی آنها در رشته‌ و حوزه‌ های موضوعی بیست و دوگانه مورد ارزیابی این پایگاه است افزود: بر همین اساس پژوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ‌ شده خود، بالاترین استناد را داشته‌اند، مرتب‌ سازی و سپس یک درصد برتر آنها در حوزه‌های مختلف انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی اظهار داشت: این محققان بر اساس تعداد استنادهای دریافتی به صورت نزولی مرتب سازی می شوند و یک درصد برتر از هر رشته به عنوان دانشمندان برتر انتخاب می شوند.
 
مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد: دکتر فرهاد شیرینی استاد گروه شیمی دانشگاه گیلان، دکتر جعفر بی آزار استاد گروه ریاضی کاربردی و دکتر رضا انصاری دانشیار گروه مکانیک هستند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.