کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بقایی و مشایی، کمربند انتحاری احمدی‌نژاد هستند/ شورای نگهبان، توجهی به شانتاژهای سیاسی ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است؛ احمدی‌نژاد با روش ترامپیسم به دنبال یارگیری مجدد در صحنه سیاسی کشور است.

حسین کنعانی‌مقدم عضو  جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات و  مسائل مربوط به تأیید و یا عدم تأیید صلاحیت وی اظهار داشت:  احمدی‌نژاد وارد یک بازی خطرناک سیاسی و عملیاتی انتحاری شده است که مشایی و بقایی، کمربند انفجاری آن هستند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان فارغ از هر گونه شانتاژ سیاسی و جوسازی‌های احتمالی احمدی‌نژاد، درباره صلاحیت و حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری 96 تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه احمدی‌نژاد روش ترامپیسم را پی گرفته است، تصریح کرد: احمدی‌نژاد با زیر سوال بردن کارآمدی نظام به دنبال این است که مجددا در صحنه سیاسی یارگیری کند، اما باید بداند که این رویه خطاست و قطعا به اهدافش نخواهد رسید.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر امام راحل مبنی بر محارب بودن کسانی که با تصمیمات شورای نگهبان مخالفت می‌کنند، گفت: افرادی که به تصمیمات شورای نگهبان تمکین نمی‌کنند، در  دایره انقلاب تعریف نمی‌شوند.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه یکی از پایه های مهم نظام شورای نگهبان است و همه کاندیداها باید تسلیم محض این نهاد باشند، افزود: کاندیداهای انتخابات باید با ایجاد یک فضای آرام و دور از هر گونه غبارآلودگی سیاسی، به مشارکت حداکثری مردم کمک کنند؛ در غیر این صورت مردم چون گذشته پاسخ این‌ گونه رفتارها و قانون‌شکنی‌هایی را به خوبی خواهند داد.

وی درباره حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در انتخابات امسال گفت: جهانگیری، یار کمکی روحانی است چرا که عملکرد دولت یازدهم از سوی کاندیداهای رقیب مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت و روحانی نیازمند چنین یاری بود که پاسخ‌های لازم را بدهد و  در نهایت به نفعش کنار برود.

این فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با علت شرکت محمد هاشمی در انتخابات اظهار داشت: پیام حضور محمد هاشمی در انتخابات 96 این است که رأی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به روحانی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.