درخواست سناتور جمهوریخواه از ترامپ برای انتشار اظهارنامه مالیاتی خود

عقب نشینی رئیس جمهور آمریکا از وعده انتشار اظهارنامه مالیاتی اش باعث شد تا یکی از سناتورهای جمهوریخواه به جمع کسانی بپیوندد که خواستار انتشار این اظهارنامه هستند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، پایگاه اینترنتی روزنامه « هیل» در مقاله ای به قلم «بروکی سیپل BROOKE SEIPEL » نوشت: سناتور جمهوریخواه «جیمز لنکفرد Sen. James Lankford »  از ایالت اوکلاهما به جمع کسانی پیوسته است که خواستار آن هستند تا دونالد ترامپ به وعده خود عمل و اظهارنامه مالیاتی اش را منتشر کند. 

هیل در ادامه نوشت:‌ در زمان تبلیغات انتخاباتی، ‌تقاضاها برای انتشار اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ دائم مطرح می شد و این درخواست پنج شنبه گذشته در «روز مالیات» نیز  مجددا مطرح شد. شنبه گذشته  دهها هزار نفر از معترضین در آمریکا با به راه انداختن تجمع اعتراضی سراسری  نسبت به مسئله مالیات، خواستار آن شدند تا دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور اظهار نامه مالیاتی خود را منتشر کند. روز سه شنبه گروهی از قانون گذاران خواستار آن شدند تا ترامپ اسناد مالیاتی خود را در اختیار آنها قرا دهد. 

هیل همچنین افزود:‌ در سالهای 2014 و 2015  ترامپ گفته بود اظهارنامه مالیاتی اش را منتشر می کند ولی از آن زمان تاکنون در برابر این وعده خود عقب نشینی کرده است. وی مدعی شده است که یکی از کارشناسان مالیاتی او را از انتشار عمومی این اسناد بر حذر داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار