طرح‌های مطالعاتی در حوزه انرژی با مشارکت دانشگاه صنعتی ارومیه تدوین شد

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت:طرح‌های مطالعاتی در حوزه انرژی با مشارکت دانشگاه صنعتی ارومیه تدوین شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ آرمان گواهرانی با اشاره به اقدامات سال گذشته اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در این بازه زمانی، رعایت اجرا و پایش مصوبات آیین نامه‌ها دستور العمل‌های ملی و سازمانی ابلاغ شد.

وی افزود: در این رابطه کارشناسان سازمان ضمن پایش اجرای دستور العمل‌ها در کمیته‌های تخصصی مربوطه، نسبت به عارضه‌یابی و تدوین مجموعه اقدامات اصلاحی با مشارکت دستگاه‌های عضو کمیته اقدام کردند.

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از توسعه و استقرار نظام مدیریتی بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی در حوزه نظارتی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: در سال 95، کانون خطر و اقدامات و برنامه‌های کنترل مخاطرات شناسایی شد.

به گفته وی، در این مدت، نشست‌های تخصصی در خصوص بررسی رخداد حوادث نیز برگزار شد و از سوی دیگر آموزش اطلاع‌رسانی و ارتقاء فرهنگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در این زمینه، سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی به عنوان سازمان پیشقدم در طراحی و اجرای ایده آموزش حین بازدید اقدام کرده است.

گوهرانی اظهار داشت: در سال گذشته،بازرسی ممیزی و پایش مستمر واحدهای تابعه از طریق طراحی چک لیست‌های ممیزی به عنوان سازمان مبتکر و خلاق در این بخش انجام و تشکیل کمیته‌های تخصصی که سازمان صنعت و معدن استان نخستین سازمان برگزار کننده کمیته انرژی در کشور است، در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: علاوه بر آن، طرح‌های مطالعاتی در حوزه انرژی با مشارکت دانشگاه صنعتی ارومیه تدوین شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.