آیت‌الله حسینی بوشهری؛

عمران و آبادانی شهر قم متوازن باشد

امام‌جمعه قم بابیان اینکه در چند سال گذشته شاهد نهضت خوبی در عمران و آبادانی شهر قم بوده‌ایم، گفت: انتظاری که در این زمینه وجود دارد این است که عمران و آبادانی شهر قم متوازن باشد.

عمران و آبادانی شهر قم متوازن باشد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس، با قدردانی از مجموعه مدیران شهری اظهار داشت: پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی زمینه‌ساز توسعه و زمینه‌ساز اقدامات مهم در شهر قم است و امیدواریم قم به‌عنوان عش آل محمد(ص) به‌عنوان شهر الگوی اسلامی در کشورهای دیگر معرفی شود.
 
وی بابیان اینکه در چند سال گذشته شاهد نهضت خوبی در عمران و آبادانی شهر قم بوده‌ایم، افزود: انتظاری که در این زمینه وجود دارد این است که عمران و آبادانی شهر قم متوازن باشد.
 
امام‌جمعه قم ادامه داد: توازن به این معنی که زمانی که انسان به مجموعه مبلمان شهری نگاه می‌کند احساس کند که ساختمان‌های بلندمرتبه، خیابان‌ها و بناهای قدیمی همپوشانی و سازگاری با یکدیگر داشته باشند.
 
وی با تأکید بر اینکه همپوشانی در شهر نباید به صورتی باشد که بخشی از شهر جلوه تاریخی و اسلامی داشته و بخشی دیگر بدون در نظر گرفتن الگوی اسلامی بی‌رویه رشد کرده باشد، ابراز کرد: زمانی که در حال برنامه‌ریزی برای استان هستید باید همه‌چیز را یکسان ببینید و مجوزهای ساختمان‌ها را درست بررسی کنید تا شاهد تحول بنیادین در شهر باشیم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری همخوانی پروژه‌ها در شهر را مدنظر قرارداد و اضافه کرد: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی خدمتی شایسته به مردم است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار