اردبیل؛

اردبیل میزبان شایسته ای،جهت برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا خواهد بود

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا در بازدید از مجموعه های ورزشی تختی و رضازاده شرایط میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیایی در اردبیل را مطلوب دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید درخشنده روند آماده سازی مجموعه ورزشی حسین رضا زاده و شهید آسمانی را در برگزاری دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا را در کمترین زمان بسیار مطلوب دانست و اظهار رضایت نمود.

وی گفت: استان اردبیل در بیشتر رشته های ورزش ها پیشگام بوده و نام و آوازه ورزشکاران درهمه جا شنیده می شود و این نیز نشان داد اردبیل در کمترین زمان تواست میزبان برگزاری مسابقات در سطح آسیایی باشد.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی دوسالن ورزشی رضازاده و تختی بیش از 90درصد افزایش یافته و انتظار داریم تا چهارم اردیبهشت این مجموعه ها کامل شده و درب آن بسته و یازده اردیبهشت برای شروع مسابقات بازگشایی شوند.

درخشنده گفت: وقت شناسی در این مسابقات بسیار مهم می باشد که باید در این خصوص مقامات نظامی و انتظامی استان نسبت به هدایت بازیکنان از هتل محل اسکان شهر سرعین به سالن های ورزشی تمهیدات لازم را به کار گیرند.

وی افزود: استان اردبیل خود را برای کشف استعدادها در این مسابقات آماده کند.

وی افزود: برای تست بازیکنان قبل از برگزاری کادر پزشکی در محل آماده شده تا نسبت به معاینه تست دوپینگ ورزشکاران را آماده رقابت کنند.

جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز گفت: تاکنون با همکاری شهرداری اردبیل برای تبلیغات در سطح استان بیش از یک میلیارد هزینه شده است و تمام تلاش خود را جهت برگزاری هرچه باشکوهتر خواهیم نمود.

حمید لطف الهیان شهردار اردبیل از برگزاری برنامه سنتی شاخص استان اردبیل در روز 15اردیبهشت برای بازیکنان خارجی در مجموعه فرهنگی و گردشگری شورابیل خبر داد.

ناصر نصیری معاون سیاسی و امنیتی و سخنگوی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در پایان همکاری همه دستگاه های دولتی را در برگزاری هرچه بهتر راخواستار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.