ساری،

وقف باغ 5 میلیاردی در آمل

واقف آملی يك قطعه باغ با ارزش 5 میلیارد ریال را وقف کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد هادی بهرامی دونچالی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: نصرت الله شكوهی نياكی ششدانگ عرصه و اعيان يك قطعه باغ به مساحت 894.80 متر مربع واقع در اسلام آباد شهرستان آمل را با نيات نظافت، امور بهداشتی و پرداخت حق الزحمه خادمين امام زاده ابراهيم (ع) شهرستان آمل وقف كرد.

وی ارزش این موقوفه را 5 میلیارد ریال اعلام کرد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه بانوی آملی منزل خود را وقف کمک به نیازمندان و کودکان بی‌سرپرست کرداشاره کرد و افزود: بانوی آملی منزل خود را وقف برپایی میلاد حضرت زهرا(س) و امام زمان(عج)، کمک به نیازمندان کرد.

وی گفت: سه دانگ مشاع از ششدانگ عرصه و اعیان یک دستگاه ساختمان مسکونی در آمل به مساحت 407 متر مربع و به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال وقف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل افزود: این موقوفه را فاطمه وثوقی با نیت ولادت حضرت فاطمه(س)، ولادت امام زمان(عج) و کمک به نیازمندان و کودکان بی‌سرپرست وقف کرده است.

وی با بیان اینکه این موقوفه در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان آمل قرار دارد، گفت: با تلاش مشاوران اوقاف و رسانه‌ها، نیات واقفین و خیرین به سمت و سوی نیازهای روز گرایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام بهرامی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 فقره وقف جدید منفعتی در شهرستان آمل به وقوع پیوست.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار