کرمانشاه؛

مشکل اصلی استان موضوع بیکاری است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مشکل اصلی استان موضوع بیکاری است، گفت: استان در حوزه I C T استعداد فوق العاده ای دارد و در دانشگاه رازی و جهاددانشگاهی نیز کارهای خوبی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: هر آدم منصفی قضاوت می کند که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه اصلی مسئولیتش چه در سطح کشور و چه در سطح این استان درخشان عمل کرده و در کنار مسئولیت اصلی اش به حوزه ایجاد اشتغال در بسترI C T نیز ورود پیدا کرده است.


وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 12 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری استان به تصویب رسید، گفت: تکمیل این پروژه اعتبار بیشتری می خواهد که انتظار داریم وزارت ارتباطات در این خصوص به استان کمک کند.

رضا رحیمی معاون استانداری کرمانشاه نیز گفت: در این دولت 750 میلیارد تومان در حوزه I C T در استان سرمایه گذاری صورت گرفته که بی نظیر است.

وی افزود: با زیرساخت های ایجاد شده، استان آماده جهش در حوزه فناوری و دانش بنیان است.

رحیمی به فعالیت های پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: 470 شرکت تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته اند که حدود 50 درصد آنها در حوزه I C T فعالیت داشته اند.

وی با بیان اینکه استان بلحاظ ظرفیت های استانی در حوزه I C T وضعیت خوبی دارد، گفت: با توجه به زیرساخت های فراهم شده شرایط برای فعالیت این افراد مهیاست.

معاون استاندار کرمانشاه رفع مشکلات زیرساختی  بازار چه های مرزی استان، کمک پست بانک به ایجاد اشتغال در روستاهای استان، تمرکز زدایی فعالیت های حوزه I C T از مرکز را از خواست های استان عنوان کرد. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار