معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر:

اخلاق‌مداری، سرلوحه‌ی امور در تبلیغات نامزدها قرار گیرد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اخلاق مداری در تبلیغات نامزدها و برنامه های ستاد های انتخاباتی سرلوحه امور قرار گیرد.

اخلاق‌مداری، سرلوحه‌ی امور در تبلیغات نامزدها قرار گیرد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با مسئولان بخش کاکی شهرستان دشتی اظهار داشت: امنیت ارزشمند‌ترین نعمت برای جامعه است که زمینه سرمایه گذاری و توسعه را فراهم می کند.
 
وی با اشاره به به برگزاری انتخابات حساس 29 اردیبهشت ماه با بیان اینکه اخلاق مداری در تبلیغات نامزدها و برنامه های ستاد های انتخاباتی سرلوحه امور قرار گیرد، افزود: نامزدهای تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی و هوادارنشان و اعضای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری از تخریب نامزد رقیب پرهیز کنند تا بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر انقلاب، با تاکید بر اینکه برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب همه مسئولان تکلیف دارند، یادآور شد: وظیفه همگانی همه مسئولان اجرای طرح‌های تولید و اشتغال در راستای اهتمام عملی به شعار سال است.

گراوند با بیان اینکه بخش کاکی شهرستان دشتی یکی از قطب های مهم کشاورزی و تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر است، گفت: بخش کاکی با بیشترین سطح زیر کشت گلخانه ای نقش بسیار مهمی در تولید و اشتغال دارد و باید با برنامه ریزی و تقویت زیر ساخت ها زمینه تولید بیشتر و اشتغال پایدار را فراهم کرد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.