کرمانشاه؛,

انهدام باند دو نفره کیف قاپی در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از انهدام باند دو نفره قاپ زنی با خودرو و كشف 14 مورد سرقت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: در پی وقوع چندين مورد سرقت به روش قاپ زنی در حوزه غرب كرمانشاه و با توجه به ميزان حساسيت موضوع، تيمی مجرب از کارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهی تحقيقات لازم در جهت شناسايي و دستگيري عاملان سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام تحقيقات ميداني و شبانه روزي و كار اطلاعاتي در نهايت مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه اي به همراه همدستش در انجام اين سرقت ها نقش داشته اند و در ارتكاب جرم از يك دستگاه خودروی پرايد استفاده مي کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شناسايي عامل اصلي سرقت ها، تلاش در جهت شناسايي محل اختفای وی آغاز و مشخص شد كه اين متهم به اتهام نزاع و درگيري توسط يكي از كلانتري ها غربي كرمانشاه دستگير شده است، لذا با هماهنگي مقام قضائی، متهم برای بازجویی به مقر پايگاه غرب آگاهی منقل شد.
سرهنگ امیری گفت: متهم در تحقیقات فنی و علمی پلیس به انجام هشت مورد قاپ زني، سه مورد زورگیری و سه مورد كش روزني در سطح شهر کرمانشاه با همدستي يك نفر ديگر اعتراف کرد.
وی افزود: در ادامه تيم پي جويي پرونده اقدامات لازم و همه جانبه اي را در راستاي دستگيري همدست متهم انجام دادند و پس از شناسایی مخفیگاه وی، طي يك عمليات منسجم در نقطه اي از سطح شهر کرمانشاه، مجرم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی مالباختگان خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با صدور قرار صادره روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار