بجنورد؛

برگزاری دومین جشنواره فیلم ، فیلمنامه و عکس

دومین جشنواره فیلم ، فیلمنامه و عکس خراسان شمالی از امروز تا 7 اردیبهشت در تالار گلشن و نگارخانه بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز داوری جشنواره فیلم و عکس سالوک گفت:دومین جشنواره فیلم،فیلمنامه و عکس خراسان شمالی پس از 11 سال از امروز تا 7 اردیبهشت در محل تالار گلشن و نگارخانه بجنورد برگزار می شود.

وی هدف برگزاری جشنواره را شناسایی استعدادها و ظرفیت های توریستی استان دانست و افزود: تعداد 2 هزار و 178 اثر به جشنواره سالوک ارسال شده است که دو هزار سی اثر در حوزه عکس،84 اثر در حوزه فیلم و 64 اثر در حوزه فیلمنامه می باشد.

فرخنده عنوان کرد: از مجموع آثار رسیده به جشنواره ، 196 اثر در حوزه عکس و 11 اثر در حوزه فیلم و 20 فیلمنامه با موضوع اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی افزود : برای بهتر برگزار شدن جشنواره 10 دوره آموزشی با محوریت تولید اثر برای جشنواره سالوک در شهر جاجرم ،شیروان،اسفراین و بجنورد برگزار شد.

وی اظهار کرد: داوری آثار بخش عکاسی امروز انجام می شود و 40 اثر برتر جهت برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده عکاسی و برگزاری افتتاحیه نمایشگاه در نگارخانه بجنورد انتخاب می شود.

فرخنده همچنین در خصوص اکران فیلم های جشنواره گفت: داوری بخش فیلم و فیلمنامه امروز و فردا انجام می شود و اکران فیلم های جشنواره در 4 باکس 110 دقیقه ای در روزهای 6 و 7 اردیبهشت در محل تالار گلشن برگزار می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،ساعت 20 پنجشنبه ، 7 اردیبهشت اختتامیه جشنواره فیلم و عکس سالوک با حضور مهمانان و مسئولان کشوری در محل تالار گلشن بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.