خراسان شمالی میزبان جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس شد

مدیر عامل انجمن سینمای جوانان از برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ در بجنورد خبر داد.

مهدی آذر پندار در دیدار با هنرمندان فیلم و عکس خراسان شمالی گفت: تامین اسکان و پذیرایی این جشنواره بر عهده استان و جوایز و برگزاری نیز بر عهده انجمن سینمای جوانان ایران است.

او گفت : اولویت انجمن سینمای جوانان کشور تولید و فلسفه وجودی این انجمن آموزش در خدمت تولید است، و ما خواستار همراهی و همکاری فیلم سازان و عکاسان با انجمن سینمای جوان استان هستیم.

آذر پندار گفت: خروجی فیلم‌های تولید شده در انجمن سینمای جوانان کشور با هیچ دانشگاه و موسسه‌ای قابل مقایسه نیست و عمده فیلم سازان مطرح از انجمن برخواستند و در این فضا رشد کردند.

او از هنرمندان فیلم ساز خراسان شمالی خواست تا به موضوعات بومی استان در ساخت فیلم توجه کرده و آن را دستمایه تولیداتشان قرار دهند.

هر یک از هنرمندان و فعالان عرصه فیلم و عکس استان به بیان مشکلات و دغدغه‌های پیش روی جریان فیلمسازی در استان پرداختند و با توجه به سیر نزولی تولید فیلم در استان خواستار ساخت سالن اختصاصی نمایش فیلم، تجهیزات مورد نیاز انجمن برای فیلم سازی، فراهم شدن فضای مناسب برای انجمن به منظور فعالیت فیلم سازان، برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین، دعوت و حضور از کارگردان‌های حرفه‌ای در استان و حمایت‌های مادی برای تولید فیلم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.