اصفهان؛

بازدید بیش از 85000 گردشگر خارجی از بناهای تاریخی استان اصفهان در فروردین 96

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان از ثبت رکورد حضور بیش از 85 هزار گردشگر خارجی در بناهای تاریخی استان اصفهان در فروردین ماه 1396 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون اله‌یاری اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا ابتدای اردیبهشت ماه، بیش از 85 هزار گردشگر خارجی در بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان حضور یافته‌اند.

وی در همین رابطه افزود: بررسی‌های کارشناسی نشان دهنده این نکته است که طی چهار دهه گذشته آمار ورود گردشگران خارجی به اصفهان به این میزان در یک ماه اخیر در سال 1396 بی‌سابقه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به افزایش لحظه به لحظه ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان تأکید کرد: تا کنون بیش از 95 هزار گردشگر خارجی از 44 ملیت در فروردین ماه سال جاری از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان بازدید کرده‌اند.

وی در همین راستا اظهار داشت: گردشگران خارجی از کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا، رتبه‌های اول تا چهارم ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان را در یک ماه اخیر به خود اختصاص داده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار