حجت‌الاسلام رئيسى در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با تغییرات اتوبوسى نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد/مردم از گروه‌بازى و حزب‌بازى خسته شده‌اند

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم از این گروه‌بازى و حزب بازى و اینکه یک جریان با سرکار آمدن یک جریان دیگر را کار بزند و به صورت اتوبوسى بخواهد عمل کند خسته شده‌اند.

با تغییرات اتوبوسى نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد/مردم از گروه بازى و حزب بازى خسته شده‌اندبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اظهاراتش در برنامه ضبط شده تلویزیونی گفت: مسائلى که در این برنامه مطرح خواهد شد درمورد مباحث مربوط به معیشت مردم و مشکلات اقتصادى است، اما این به معناى نادیده گرفتن زحمات دولت‌هاى پس از انقلاب نیست بلکه به معناى دیدن وضع موجود و کاستى هاى آن است.
 
وى افزود: مردم ما باید مطلع شوند کسى که خود را در معرض کاندیداتورى و راى مردم قرار می‌دهد نگاهش به مسائل و مشکلات کشور چگونه است و چه راهکارهایی براى برون رفت از این وضع موجود دارد.
 
حجت الاسلام رئیسى با انتقاد از تغییرات اتوبوسى در کشور اظهار داشت: مردم از این گروه بازى و حزب بازى و اینکه یک جریان با سرکار آمدن یک جریان دیگر را کار بزند و به صورت اتوبوسى بخواهد عمل کند خسته شده اند.
 
این کاندیداى انتخابات ریاست جمهورى ادامه داد: بنده از ابتداى مدیریتم در کشور نگاهم به افراد شایسته بوده و در اداره کشور باید باتوجه به شایستگى‌ها عمل کرد و نه سلایق سیاسى،لذا قرارمان بر این است که در مدیریت کشور هر فردى که دغدغه انقلاب و نظام را داشت فعالیت کند.
 
وى تصریح کرد: در مدیریت کشور اصلا بحث اصلاح طلب و اصولگرا مطرح نیست و هر کس در این جریانات در خط انقلاب و نظام باشند می‌تواند به صورت جدى فعال میدان باشند.
 
حجت الاسلام رئیسى در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت هاى کشور براى حل مشکلات کشور گفت: از همه ظرفیت هاى کشور باید استفاده شود و اتوبوسى آمدن و اتوبوسى رفتن نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند، ما نگاهمان در دولت استفاده از ظرفیت همه نخبگان و صاحب نظران است و اگر همه در کشور دست به دست هم دهند می‌توان کشور را در وضع بهترى نسبت به شرایط کنونى درآورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.