بیرجند؛

تهیه طرح هادی مصوب برای 78 روستای طبس

بنیاد مسکن طبس در بخش تهیه و اجرای طرح هادی روستایی تا پایان سال گذشته برای 78 روستای بالای 20 خانوار شهرستان طرح هادی مصوب تهیه نموده است.

علیرضا یوسفی‌پور سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:این بنیاد تا پایان سال گذشته جمعا سه میلیون و 733 هزار و 215 متر مربع تملک و تعداد 3 هزار و 587 قطعه در روستاهای سطح شهرستان شامل مسکونی، کارگاهی، آموزشی و تجاری به مساحت کل یک میلیون و 346 هزار و 576 متر مربع به متقاضیان واجد شرایط واگذار نموده است.

وی افزود:در بخش صدور اسناد مالکیت اراضی روستایی از طریق قانون الحاقی از ابتدا تاکنون 8 هزار و 892 جلد سند جهت واحدهای مسکونی روستاییان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در دو شهر عشق‌آباد و دیهوک و 36 روستا صادر و تحویل مالکان شده است.

یوسفی‌ پور گفت:هفت طرح هادی روستاهای شهرستان با توجه به درخواست دهیاران و شوراهای اسلامی بازنگری شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس در خصوص اجرای طرح هادی تا پایان سال گذشته افزود:در 38 روستا در سه بخش (مرکزی، دستگردان و دیهوک) طرح هادی اجرا شده است که فعالیت‌های صورت گرفته شامل اجرای جدول، زیرسازی، آسفالت، پیاده‌روسازی و سنگ‌ فرش است و از محل اعتبارات سال گذشته در 16 روستا جمعا به مبلغ 19 میلیارد ریال مصوب شده است که با توجه به تخصیص اعتبار تا پایان تیرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.