کرمان؛

2هزار معلول دررودبارجنوب

فرماندار رودبار جنوب، توجه بیشتر مسئولان استانی را برای مددجویان این شهرستان خواستار شد.

2هزار معلول دررودبارجنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از فرمانداری رودبار جنوب؛ فرماندار رودبارجنوب گفت: در این شهرستان بیش از 2هزار نفر معلول شناسایی شده است که تنها 600 نفر،از بهزیستی خدمات مستمری دریافت می کنند و 450 نفر زن سرپرست خانوار نیز وجود دارد؛ بنابراین، مدجویان بهزیستی رودبارجنوب نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان استانی می باشند.
 
عطا ناوکی افزود: :امروز از 20 هزار واحد مسکونی با مشارکت مددجویان و سازمان بهزیستی در سراسر کشور حال احداث می باشند،35 واحد مسکونی در رودبارجنوب به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
ناوکی از افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی خبر داد و افزود:در راستای کاهش معضلات اجتماعی موجود در جامعه، مرکز اورژانس اجتماعی با سه نفر از کارشناسان متخصص و بومی شهرستان افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
 
فرماندار رودبار جنوب در ادامه از افتتاح و بهره برداری یک واحد مرکز جامع خدمات بهزیستی جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.
 
  امروز  بهره برداری از پروژه های مختلف بهزیستی با حضور دکتر پورشبانان مشاور و مدیر کل حوزه ی ریاست سازمان بهزیستی کشور، دکتر صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان، عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب و منصور خانه گیر معاون برنامه ریزی فرمانداری در این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.