درخشان: مدیریت در اعتصاب بازیکنان پرسپولیس نقش دارد/ فقط ادعای فوتبال حرفه ای داریم

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: نقش مدیریت باشگاه پرسپولیس در مسئله اعتصاب بازیکنان این تیم بسیار پر رنگ است.

حمید درخشان در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعتصاب بازیکنان تیم پرسپولیس و عدم شرکت در تمرینات این تیم به دلیل مشکلات مالی اظهار کرد: جای تاسف بسیار است که ما ادعا می کنیم فوتبال حرفه ای داریم اما پرداخت مطالبات بازیکنان به درستی انجام نمی شود، به نظر من مدیریت باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر این مشکل را حل کند.

وی افزود: من خدا را شکر می کنم که این اتفاقات در انتهای فصل رخ داد زیرا چه بسا اگر چنین مسائلی در اواسط فصل رخ می داد، پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی دور می شد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس ادامه داد: وقتی مطالبات بازیکنان پرداخت نمی شود آنان به خود اجازه می دهند که تا دریافت حق خود اعتصاب کنند، نقش مدیریت باشگاه در این گونه مسائل بسیار پر رنگ است و از ابتدا باید نحوه پرداخت قراردادها بررسی می شد تا کار به اعتصاب کشیده نشود.

درخشان در پایان با اشاره به بلاتکلیفی باشگاه های لیگ برتری گفت: علی رغم اینکه شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را پشت سر می گذاریم اما هنوز باشگاه های ما در بلاتکلیفی به سر می برند، به اعتقاد من باید برای جلوگیری از محرومیت هایی که فیفا برای فوتبال کشورمان در نظر می گیرد و همچنین داشتن یک فوتبال حرفه ای و آبرومند، باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات موجود را حل کنیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار