مهاجم تیم صبای قم گفت: ما انگیزه زیادی داریم که تیم مان را حفظ کنیم همه چیز دست خودمان است و به نتایج حریفان کاری نداریم.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیروزی صبای قم مقابل نفت تهران اظهار کرد: تیم ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و محکوم به پیروزی بودیم. در نیمه دوم تحت فشار بودیم اما خدا کمک کرد و توانستیم برنده شویم. نفت تهران از ما بهتر بازی کرد اما این سه انتیاز برای صبا حکم بقا در لیگ برتر را داشت.

وی درباره اینکه فکر می‌کند تیم صبا در لیگ برتر حفظ می شود یا خیر گفت: ما انگیزه زیادی داریم که تیم مان را حفظ کنیم همه چیز دست خودمان است، به نتایج حریفان کاری نداریم و  در بازی پایانی نیز برای برد به میدان می‌رویم.

مهاجم صبای قم با اشاره به گلی که در بازی امروز به ثمر رساند عنوان کرد: من دروازه‌بان را تحت فشار قرار دادم و گل را به ثمر رساندم، روزهای سختی را سپری می‌کنم می‌دانم بعد از خداحافظی از فوتبال دلم برای فوتبال تنگ می‌شود اما قاعده فوتبال همین است. یک روز وارد فوتبال می‌شوی و یک روز هم باید به آن پایان بدهی. من به تمام رکوردهایی که دوست داشتم رسیدم و انتظار بیشتری ندارم.

وی در مورد تعداد گل‌هایی که تاکنون به ثمر رسانده است گفت: من در روزهای آینده در صفحه شخصی ام تمام جزئیات گل‌هایم را منتشر می‌کنم،  147تاکنون  گل زده‌ام. من همیشه دروازه‌بان‌های تیم های مقابل را تحت فشار قرار می‌دادم، سال گذشته نیز توپ را از بیرانوند دروازه بان پرسپولیس گرفتم و به بازیکن هم تیمی پاس دادم و گل زدیم.نمی‌دانم این آخرین گل من بود یا خیر، هنوز یک بازی دیگر از لیگ باقی مانده است.
 
 
عنایتی درباره این موضوع که به پسرش گفته بود مربی تیم بارسلونا اسپانیا است عنوان کرد: وقتی مردم از این شوخی من خوشحال هستند من دلخور نمی‌شوم، صحبت من با پسرم یک شوخی بود و او در فضای کودکانه خود این حرف مرا جدی گرفت البته این شوخی را عادل فردوسی پور انجام داد به هر حال خوشحالم که بقیه از شوخی من حس خوبی دارند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار