اردبیل؛

قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا اولویت اصلی تیم ملی است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی والیبال امید ایران با قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا که در اردبیل برگزار می‌شود، دل میلیون‌ها هوادار خود را خوشحال می‌کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا داورزنی در اردبیل افزود: در حال حاضر ورزشگاه رضازاده و شهید آسمانی اردبیل برای برگزاری رویداد بزرگ والیبال امیدهای آسیا آماده شده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و امروز نخستین بازیهای والیبال امیدهای آسیا در اردبیل کلید می‌خورد .

وی ضمن تقدیر و تشکر از هیئت والیبال استان و مسئولان برای آماده‌سازی ورزشگاه رضازاده و شهید آسمانی و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این زمینه افزود: در حال حاضر همه‌ چیز برای برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی در اردبیل فراهم شده که انتظار می‌رود با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده شاهد بازیهای خوب و تماشایی از والیبالیست های ایرانی باشیم .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق گزارش‌هایی که از اردبیل در مورد آماده‌سازی زیرساختهای لازم برای برگزاری والیبال امیدهای آسیا به ما داده شده همه نشان از عدم مشکل در این زمینه بوده که امیدارویم این رویداد به صورت باشکوه و منظم برگزار شود .

داورزنی اظهار کرد: شهرستان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی برای برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی دارد که با کلید این رویداد بزرگ توسط هیئت والیبال اردبیل انتظار می‌رود در آینده شاهد برگزاری مسابقات جهانی دیگری از جمله فوتسال، هندبال و والیبال باشیم .

وی از تجهیز کامل ورزشگاه رضازاده اردبیل خبر داد و بیان کرد: این ورزشگاه به صورت ویژه ساماندهی شده و آماده برگزاری رویداد والیبال است .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی والیبال امید ایران نیز با تمرینات فشرده و منظمی که انجام داده در آمادگی کامل به سر می‌برد و انتظار می‌رود با قهرمانی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا و صعود به جام جهانی افتخاری بزرگ برای کشور به دست آورد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار