شاهرودی: اعتصاب تنها راهکار پرسپولیسی ها بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس تنها راهکار برای دریافت مطالباتشان بود.

شاهرودی:اعتصاب  تنها راهکار پرسپولیسی ها بودرضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعتصاب اخیر بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در طول فصل زحمت زیادی برای قهرمانی کشیدند و حقشان است که مطالبات خود را دریافت کنند واین حق طبیعی هر بازیکنی است و چنانچه با کم توجهی مسئولان روبه رو شوند واکنش نشان می دهد.

وی افزود: فوتبال ورزش پر خطری است و بازیکنانی که به صورت حرفه ای کار می کنند و این رشته را به عنوان شغل نگاه می کنند، باید مراقب وضعیت جسمانی خود باشند  چنانچه در هر بازی و یا تمرینی، بازیکنان با مصدومیت جدی روبه رو شوند، باعث خداحافظی ناخواسته از فوتبال می شود در همین راستا این بازیکنان در زمانی که در فوتبال کار می کنند باید تامین شوند معتقدم اعتصاب بازیکنان تنها راهی بود که می توانستند اعتراض خود را اعلام کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پراخت نکردن مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه ها به معضلی جدی در فوتبال ما تبدیل شده است بازیکنانی هستند که از سال 80 موفق به دریافت مطالبات خود نشدند با این وجود چطور می توان انتظار داشت که بازیکنان برای گرفتن حقشان دست به چنین اقداماتی نزنند.

وی افزود: مشکلی که در حال حاضر برای برخی باشگاه ها وجود دارد دولتی و یا خصوصی بودن آنها است اگر باشگاهی به صورت دولتی اداره می شود باید از سوی وزارت ورزش و دولت حمایت شود و اگر خصوصی است باید منبع در آمد و اسپانسر داشته باشد تا در طول فصل با چنین مشکلاتی روبه رو نشود. پرسپولیس هم یک باشگاه دولتی است که کم و بیش مورد حمایت وزارت ورزش است و مدیران بیش از این نمی توانند از حوزه اختیارات خود خارج شوند. به هر حال دولت موظف است به مسائل باشگاه رسیدگی کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره حمایت هواداران از پرسپولیس و شعار های در بازی اخیر درباره بازیکنان بیان کرد: هوادران بزرگترین سرمایه باشگاه هستند معتقدم بازیکنان درباره مشکلات پیش آمده، باید اندکی خویشتن داری می کردند چون بازی حساسی مقابل الوحده در پیش دارند که نیاز به حمایت هوادارن دارند. به هرحال هواداران هم باید در نظر داشته باشند که بازیکنان نیز با سختی های زیادی امسال قهرمان شدند و شعارهایی که می دادند منصفانه نبود.

شاهرودی در پایان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که میلیون ها هوادار در کشور دارد و باید به گونه ای حمایت شود که چنین حاشیه هایی را ایجاد نکند و بازیکنانی که در حال حاضر در تیم بازی می کنند جوان و کم تجربه هستند و نیاز به حمایت بیشتر دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار