بیرجند؛نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

حضور گسترده مردم در انتخابات،زمینه ساز امنیت کشور

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات،زمینه ساز امنیت کشور است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی،نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات  همچون انتخابات گذشته امنیت برای کشور به ارمغان می‌آورد تا بتوانیم از استقلال و جمهوری اسلامی خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه تنها کشوری که  در خاورمیانه روی پای خود ایستاده و امن ترین است، کشور ایران است، افزود: از جنگ تحمیلی تا تحریم‌ها و تهدیدها، چالش‌هایی است که دشمنان برای ایران ایجاد کرده‌اند اما ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه در مقابل کسانی که زیاده خواه هستند، می‌ایستد و علی رغم سختی‌هایی که ملت تحمل کردند اقتدار فوق العاده‌ای پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت مجلس در هشت ماه گذشته بسیار فشرده بوده است، گفت: در این مدت کمیسیون‌های مجلس شکل گرفت و مجلس خود را ترمیم کرد و بعد از آن برنامه ششم توسعه و سپس بودجه امسال به تصویب رسید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: طبق مصوبات جدید مجلس،  30 درصد بودجه کشور به صندوق توسعه وارد می شود  که در برنامه گذشته این مقدار 20 درصد بود که این کار اتکاء بودجه کشور را به نفت و گاز کاهش می‌دهد و باعث می‌شود این مقدار برای توسعه کشور استفاده شود.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه کشور، ایجاد سامانه ثبت حقوق و مزایا، افزایش 30 درصدی دستمزد مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و سایر مصوباتی که در جهت رشد اقتصادی و رفاه حال مردم است،در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال بودجه پیشنهادی دولت برای خراسان بیش‌از 300 میلیارد تومان بود،گفت: با تلاش‌های صورت گرفته این میزان در مجلس به 744 میلیارد تومان افزایش یافت.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.