سفارت آمریکا در قبال حمله تروریستی به شهروندان خارجی در کابل هشدار داد

سفارت آمریکا در کابل به شهروندان خارجی از جمله آمریکایی ها هشدار داد که احتمال حملات تروریستی به مراکز خارجی و تجمع ها در پایتخت افغانستان، وجود دارد.

سفارت امریکا در قبال حمله تروریستی به شهروندان خارجی در کابل هشدار دادبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت آمریکا در کابل روز دوشنبه اعلام کرد که همچنین احتمال حملات تروریستی به دیگر مناطق و استان ها نیز وجود دارد.

سفارت آمریکا پیش از این نیز به شهروندان کشور خود نسبت به حملات گروه طالبان هشدار داده و از آنان خواسته بود که از سفر به افغانستان خود داری کنند.

هشدار سفارت آمریکا در شرایطی منتشر شده است که 10 روز پیش گروه طالبان عملیات بهاری خود را به نام «منصوری» که از نام «محمداختر منصور» رهبر سابق این گروه گرفته شده، آغاز کردنده اند.

گروه طالبان در بیانیه ای که به مناسبت آغاز این عملیات منتشر کردند، گفتند که در عملیات منصوری که متفاوت از سال های گذشته خواهد بود، حملات انتحاری به مراکز نظامیان و اتباع خارجی پیش بینی شده است.

ایرنا نوشت: با اعلام عملیات منصوری گروه طالبان به شهرستان های «دوشی» و «بغلان مرکزی» حمله کردند و در 2 روز گذشته شهرستان «زیباک» در استان بدخشان در نزدیکی مرز پاکستان را تصرف کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار