اهواز؛

پیام تبریک روز معلم به سوی استاندار خوزستان

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، این روز بزرگ را به همه معلمان، اساتید و زحمتکشان عرصه آموزش و پرورش تبریک گفت.

پیام تبریک روز معلم به سوی استاندار خوزستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیام تبریک غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به شرح ذیل است:
 
روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه های عشق، معرفت و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

بدون تردید سرنوشت هر جامعه ای در وهله اول با کیفیت نظام آموزشی و تربیتی آن عجین شده است که در این راستا معلمان نقش اساسی و مهمی دارند.

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر راهبری و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آن را بر عهده دارند.

لذا عزیز و گرامی داشتن مقام و شأن معلم، پاسداشت حفظ کرامت همه افراد جامعه و تکریم آزادی، عدالت و فداکاری است . تا آنجا که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فرازی با تجلیل از مقام و جایگاه معلم فرمودند:« همه انسان های قدرتمندی که تاریخ را به حرکت در آوردند بدست معلمان قدرت پیدا کردند، معلمان بودند که آن ها راکارآمد کردند و گرنه اگر مراقبت، مهربانی، زحمت و تلاش معلم پشت سر بسیاری از استعدادها نباشد در وجود انسانها دفن خواهد شد و از بین خواهد رفت، بنابراین معلم را باید قدر دانست. »

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را بر همه معلمان دلسوز عرصه آموزش و تربیت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سربلندی معلمان عزیز را مسئلت می نمایم.

 غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.