همدان؛

انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری پنج قاچاقچی در ملایر و نهاوند خبر داد.

انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدیان‌نسب اظهار داشت: به دنبال انجام کارهای اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی دو باند قاچاق حرفه‌ای مواد مخدر مشخص شد که قاچاقچیان قصد دارند دو محموله سنگین مواد مخدر را از استانهای جنوبی کشور بارگیری و پس از انتقال به استان همدان نسبت به توزیع آن بین خرده فروشان مواد مخدر اقدام کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد مخدر با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر و نهاوند، در دو عملیات جداگانه هر دو محموله شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در عملیات اول با شناسایی و توقف خودرو حامل مواد مخدر در شهرستان ملایر محموله 40 کیلوگرمی تریاک که در داخل خودرو به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: در عملیات دیگری که در نهاوند انجام گرفت ماموران موفق به شناسائی خودرو حامل مواد مخدر شدند که پس از توقف خودرو و بازرسی آن،  12 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.