سیدوحید حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اکران «بزم رزم» در خرداد یا تیر

مستندی به کارگردانی سید وحید حسینی در بخش هنر و تجربه اکران می‌شود.

سیدوحید حسینی مستندساز در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم مستند «بزم رزم» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: منتظر اکران در بخش هنر و تجربه هستیم و قول اکران در خرداد یا تیر را به ما داده‌اند.

وی افزود: از سوی دیگر احتمالا این مستند خرداد ماه یک اکران دانشگاهی در دانشگاه ادبیات دارد و در این زمینه مذاکراتی انجام داده‌ایم و منتظریم تا نهایی شود.

وی درباره اصلاحیه‌های وارد شده به مستند «بزم رزم» جهت اکران عنوان کرد: خوشبختانه اصلاحیه‌ای به فیلم وارد نشد و با همان نسخه جشنواره‌ای اکران می‌شود.

حسینی با اشاره به جدیدترین فعالیت خود اظهار داشت: هم‌اکنون مشغول پژوهش برای ساخت پرتره‌ای از دکتر حبیبی هستم که به سفارش شرکت داروسازی دکتر حبیبی است.

حسینی خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش و نگارش این اثر حدود سه ماه زمان می‌برد و نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم  است. تصویربرداری این اثر در تهران و احتمالا برخی دیگر از شهرها خواهد بود. 

گفتنی است؛ در مستند «بزم رزم» با حدود ۲۰ چهره موسیقی همچون حسین علیزاده، مجید درخشانی، بیژن کامکار، کامبیز روشن روان، حسام‌الدین سراج، علی‌اکبر شکارچی و ... گفتگو شده است و یک بررسی درباره موسیقی دهه 60 ایران از سال 57 تا 67 دارد.

عوامل فیلم مستند «بزم رزم» عبارتند از:

پژوهشگر و کارگردان: سیدوحید حسینی، تدوین: محدثه گلچین عارفی، مدیر تصویربرداری: سید وحید حسینی، تصویربردار: امیر مهریزدان، نویسنده: سید وحید حسینی و محدثه گلچین عارفی، صداگذار: آرش قاسمی، گوینده: صابر ابر، مدیر تولید: مینا مدرسی، مشاور کارگردان: سیدعلی مصطفوی، مشاور پژوهش و آرشیو: اسماعیل جعفری جمنانی و مجید جعفری لاهیجانی، دستیار کارگردان: محمدصادق گلچین عارفی، گرافیک: مهدی دوایی، اصلاح رنگ: جمشید وفایی، عکس: نغمه تهرانی، مجری طرح: سیدوحید حسینی، تهیه‌کننده: مهدی همایونفر و سیدوحید حسینی، تهیه شده در: موسسه روایت فتح.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد خان مصدق
۲۳:۵۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
سلام لطفا اعلام بفرمایید این مستند را از کجا تهیه کنیم برای تحقیق در مدرسه برای من انتخاب شده ممنون
آخرین اخبار