مورینیو:سزاوار نتیجه بهتری بودیم/ رشفورد عاشق فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش ضمن ابراز نارضایتی از نتیجه بازی به تمجید از مهاجم جوانش پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته در چارچوب دور رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا منچستر یونایتد با گلزنی مارکوس راشفورد 19 ساله در خانه سلتاویگو یک بر صفر به برتری رسید .خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از برتری تیمش از ستاره جوان خود تمجید کرد اما از نتیجه به دست آمده ناراضی بود.

 او گفت: "سرخیو آلوارز( دروازه بان سلتا) چند سیو بسیار مهم  داشت و آن طور که ما بازی را شروع و در نیمه اول کنترل کردیم ، من فکر می کنم سزاوار نتیجه بهتری بودیم".

"اما حریف،حریف سختی بود، مسابقه و شرایط ورزشگاه  هم سخت بود، بنابراین من نمی توانم از بازیکنان وعملکرد آنها راضی باشم.

مورینیو افزود:نتیجه 1-0 نتیجه واقعا شکننده ای است.این نتیجه می توانست بهتر باشد و با توجه به کارنامه سلتا در لیگ اروپا این تیم در بازی برگشت قطعا شایسته احترام است.

وی سپس به تمجید از رشفورد پرداخت وگفت: رشفورد 19 ساله است و عاشق فوتبال. او در این بازی سخت تلاش کرد و آنها را به دردسر انداخت.او نیمه اول شوت فوق العاده ای زد که سرخیو آن را به زیبایی مهار کرد.

 او پس از پایان تمرین  نیم ساعت هم می‌ماند و ضربه آزاد تمرین می‌کند و منتظر فرصت است.این ذهنیت و تفکر او است. رشفورد بازیکن پخته ای است سن او را فراموش کنید زیرا سن مهم نیست مهم کیفیت کار است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار