سنندج؛

25 نقطه از شهر سنندج برای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر تعیین شد

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از تعیین 25 نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات کاندیداهای شورای شهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هه‌تاو فریدونی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: با توجه اینکه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر هستیم تبلیغات محیطی جزء لاینفک کاندیداها در جهت کسب آراء شهروندان است .

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های این سازمان در ایام تبلیغ کاندیداها حفظ زیبایی معابر شهری و همچنین جلوگیری از اغتشاش بصری سطح شهر است .

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج عنوان کرد: دستور العمل نحوه تبلیغات کاندیداها از سوی فرمانداری به نامزدهای پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر ابلاغ شده و کاندیداها باید در چارچوب این دستور العمل نسبت به تبلیغ برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: این سازمان با هدف حفظ آراستگی سطح شهر با برگزاری جلسات متعدد، برنامه ریزی لازم در جهت تعیین مکان‌های مناسبی برای تبلغات کاندیداهای را صورت داده است .

فریدونی از تعیین 25 نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات کاندیداهای شورای شهر خبر داد و گفت: مکان های تعیین شده جزء معابر پر تردد است و نامزدها می‌توانند در این محل‌ها نسبت به معرفی و برنامه‌های خود اقدام کنند .

فریدونی تصریح کرد: در نقاط تعیین شده بنر مربوط به هر نامزد شامل نام و نام خانوادگی کاندیداها، عکس نامزد و کد نامزد چاپ و در این محل‌ها نصب خواهد شد .

مدیرعامل سازمان زبیاسازی شهرداری سنندج تاکید کرد: بازرسان این سازمان با مشارکت نیروهای مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری در ایام انتخابات نسبت به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز شامل جمع آوری پوسترها، امحاء شعار نویسی و همچین جمع آوری بنرهای غیر مجاز در سطح شهر اقدام خواهند کرد .

وی افزود: برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری هم این سازمان نسبت به چاپ بنر عکس هر شش نامزد اقدام کرده و نسبت به نصب آن بر روی سازه‌های تبلیغاتی در سطح شهر اقدام خواهد کرد .

وی گفت: امیدواریم این سازمان با تمهیدات در نظر گرفته شده بتواند خواسته کاندیداها در ایام تبلیغات را فراهم کرده و زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را مهیا کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از نامزدهای شورای شهر و هوادران آنها درخواست کرد: با رعایت قانون و مقررات و استفاده از مکان‌های در نظر گرفته برای تبلغات ما را در حفظ زییای سیما و منظر سطح شهر یاری کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.