کرمانشاه؛

پیش بینی تولید 13هزارو500 تن تخم مرغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 74 هزار و 700 تن مرغ و تخم‌مرغ در استان کرمانشاه تولید شده است که 63 هزار و 700 تن آن گوشت مرغ و یازده هزار تن دیگر تخم مرغ بوده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهرام خانی افزود: میزان تولید تخم‌مرغ استان در سال گذشته یازده هزار تن بوده است امسال پیش‌بینی می‌شود میزان تولید تخم‌مرغ استان به 13 هزار و 500 تن برسد که امیدواریم این هدف گذاری محقق شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری تولید 18 هزار و 500 تنی تخم‌مرغ در استان کرمانشاه تا پایان برنامه ششم توسعه، افزود: توسعه واحدهای تولید تخم‌مرغ در برنامه استان قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به این هدف گذاری دست پیدا کنیم.

خانی میزان تولید تخم‌مرغ استان را کمتر از نیاز سالانه استان دانست و افزود: نیاز سالانه استان به تخم‌مرغ 18 هزار و 500 تن بوده و کمبود  تخم‌مرغ تولیدی در استان از استان‌های تهران، قم و قزوین تامین می‌شود.
 
وی گفت: در حال حاضر 659 واحد پرورش طیور صنعتی در استان کرمانشاه فعال هستند که با احتساب واحدهای دارای کارت شناسایی در مجموع 919 واحد پرورش طیور در استان داریم.
 
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.