اردبیل؛

افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان 'اردبیل'

استاندار اردبیل گفت: بعد از اتمام اراضی پایاب سد خداآفرین، محصولات کشاورزی استان اردبیل 1/5 میلیون تن افزایش پیدا می‌کند و این باعث رشد و شکوفایی اقتصادی استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مجید خدابخش در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: بعد از اتمام اراضی پایاب سد خداآفرین محصولات کشاورزی استان 1/5 میلیون تن افزایش پیدا می‌کند و این باعث رشد و شکوفایی اقتصادی و کشاورزی در استان خواهد شد.

وی افزود: اقدامات دولت در سال گذشته و امسال در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است و یکی از مهمترین پروژه‌های مهم استان در این زمینه اراضی پایاب سد خداآفرین است که با اعتبار 1 میلیارد دلار در حال انجام است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اراضی پایاب سد خدا آفرین با همکاری وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است و تاکنون 940 میلیارد تومان از این محل پرداخت شده است که امسال 740 میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

خدابخش بیان کرد: در انتقال آب از اراضی پایاب بیش از هزار دستگاه ماشین آلات مختلف در حال کار کردن هستند که بیش از 20 هزار هکتار از این پروژه امسال انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.