کرمانشاه؛

اورژانس اجتماعی برای شهرهای بالای 50هزار نفر

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: همه شهرستان‌های بالای 50 هزار نفر جمعیت استان صاحب اورژانس اجتماعی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امید قادری در گردهمایی مشاوران امور بانوان و خانواده مدیران کل بهزیستی سراسر کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد گفت:توسعه اورژانس اجتماعی اقدامی مهم برای حل مسائل اجتماعی است.

و تصریح کرد: 140 شهرستان بالای 50 هزار نفر جمعیت در کشور به اورژانس اجتماعی مجهز می‌شوند که تعدادی از شهرستان‌های کرمانشاه نیز در آن قرار دارد.

به گفته این مسئول، اورژانس اجتماعی در گیلانغرب و شهرستان هرسین و سنقر افتتاح شد و در شهرستان‌های پاوه، جوانرود و صحنه نیز اورژانس اجتماعی آماده بهره برداری است.

قادری یادآوری کرد: به علاوه در کرمانشاه کارگاه ساخت اندام مصنوعی (ارتوپدی فنی) نیز بعد از وقف 10 تا 12 ساله افتتاح خواهد شد که در غرب کشور چنین کارگاهی با تعرفه دولتی برای مددجویان نداشتیم.

وی در ادامه از توجه ویژه دولت به جایگاه زنان و ایجاد فرصت برابر برای فعالیت آنها نیز یاد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما هم در بهزیستی استان این مهم را پیگیری کردیم و اکنون 30 مدیر در رده‌های مختلف بهزیستی زن هستند.

به گفته این مسئول، همچنین از 16 عضو شورای معاونین بهزیستی استان یازده نفر و از پنج معاون مدیرکل سه نفر خانم هستند که البته این فرصت به دلیل شایستگی آنها ایجاد شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.